Отдел образования акимата города Лисаковска


Қорғаншылық және қамқоршылық жөнiнде анықтама беру
Вебмастер Lis-Edu.Kz 13:50 12 февраля 2013 г. Просмотров: 4577

Қазақстан Республикасы Бiлiм және ғылым министрлiгi, жергiлiктi атқарушы органдар көрсететiн бiлiм және ғылым саласындағы мемлекеттiк қызмет стандарттарын бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1119 Қаулысы

 

 

ҮЗIНДI:



Қазақстан Республикасы
Үкiметiнiң     
2012 жылғы 31 тамыздағы
№ 1119 қаулысымен   
бекiтiлген     

«Қорғаншылық және қамқоршылық жөнiнде анықтама беру»
мемлекеттiк қызмет стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. «Қорғаншылық және қамқоршылық жөнiнде анықтама беру» мемлекеттiк қызметiн (бұдан әрi – мемлекеттiк қызмет) осы стандартқа 1 және 2-қосымшаларға сәйкес Алматы және Астана қалаларының бiлiм басқармалары, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың бiлiм бөлiмдерi (бұдан әрi – уәкiлеттi орган) Халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрi – Орталық), сондай-ақ мемлекеттiк қызметтi алушы да электрондық цифрлы қолтаңба болған жағдайда «электрондық үкiметтiң» www.e.gov.kz веб-порталы (бұдан әрi – портал) арқылы көрсетедi.
      Шалғайдағы елдi мекен тұрғындарына мемлекеттiк қызметтердiң қолжетiмдiлiгiн қамтамасыз ету мақсатында мемлекеттiк қызметтердi Жылжымалы Орталықтар арқылы көрсетуге жол берiледi.
      2. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет нысаны: iшiнара автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттiк қызмет «Неке (ерлi-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасы Кодексiнiң 115 – 132-баптары, «Ақпараттандыру туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы заңының 29-бабы, «Мемлекеттiң қорғаншылық және қамқоршылық жөнiндегi функцияларын жүзеге асыру қағидаларын бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2012 жылғы 30 наурыздағы № 382 қаулысы негiзiнде жүзеге асырылады.
      4. Мемлекеттiк қызмет стандарты:
      1) Қазақстан Республикасы Бiлiм және ғылым министрлiгi Балалардың құқықтарын қорғау комитетiнiң интернет-ресурсында (www.bala-kkk.kz, «Нормативтiк құқықтық актiлер» бөлiмi);
      2) Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникация министрлiгi Мемлекеттiк қызметтердi автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметiн үйлестiру комитетiнiң «Халыққа қызмет көрсету орталығы» республикалық мемлекеттiк кәсiпорнының (бұдан әрi – «Орталық» РМК) интернет-ресурсында (www.con.gov.kz);
      3) ресми ақпарат көздерiнде және осы стандартқа 2-қосымшаға сәйкес Орталықтардың орынжайларында орналасқан стендiлерде;
      4) порталда орналасады.
      Сондай-ақ, мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбi туралы ақпарат сall-орталығының ақпараттық-анықтамалық қызметiнiң (1414) телефоны бойынша ұсынылуы мүмкiн;
      5. Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң аяқталу нысаны:
      1) Орталықта – осы стандартқа 3-қосымшаға сәйкес қағаз тасымалдағышта қорғаншылық және қамқоршылық жөнiнде анықтама (бұдан әрi – анықтама) беру;
      2) порталда – уәкiлеттi органның уәкiлеттi тұлғасының электрондық цифрлы қолы қойылған электрондық құжат нысанындағы анықтама беру не қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауап болып табылады.
      6. Мемлекеттiк қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрi – мемлекеттiк қызметтi алушы) көрсетiледi.
      7. Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң мерзiмдерi:
      Орталыққа жүгiнген кезде:
      1) мемлекеттiк қызметтi алушы жүгiнген сәттен бастап мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi бес жұмыс күнiн (құжаттарды қабылдаған күн және берген күн мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмiне кiрмейдi) құрайды;
      2) қажеттi құжаттарды тапсырған кезде кезекте күтудiң рұқсат берiлген ең көп уақыты 20 минуттан аспайды;
      3) жүгiнген күнi мемлекеттiк қызметтi алушыға қызмет көрсетудiң рұқсат берiлген ең көп уақыты 20 минуттан аспайды;
      4) анықтаманы немесе бас тарту туралы дәлелдi жауапты алған кезде кезек күтудiң рұқсат берiлген ең көп уақыты 20 минуттан аспайды.
      Портал арқылы жүгiнген кезде:
      мемлекеттiк қызметтi алушы жүгiнген сәттен бастап мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi бес жұмыс күнiн құрайды.
      8. Мемлекеттiк қызмет тегiн көрсетiледi.
      9. Мемлекеттiк қызмет:
      1) Орталыққа жүгiнген кезде – демалыс және мереке күндерiн қоспағанда аптасына алты күн, белгiленген жұмыс кестесiне сәйкес үзiлiссiз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейiн көрсетiледi.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетiп қызмет көрсетусiз, «электронды» кезек тәртiбiмен жүзеге асырылады.
      Жылжымалы Орталықтар құжаттар қабылдауды Орталық бекiткен кестеге сәйкес жүзеге асырады, бiрақ бiр елдi мекенде алты жұмыс сағатынан кем болмайды;
      2) веб-портал арқылы өтiнiш бiлдiрген кезде – тәулiк бойы.
      10. Мемлекеттiк қызмет:
      1) мемлекеттiк қызметтi алушының тұрғылықты жерi бойынша Орталықтардың ғимараттарында көрсетiледi. Мемлекеттiк қызметтi көрсету үшiн күтуге және қажеттi құжаттарды дайындауға жағдай жасалады (күтуге арналған зал, құжаттарды толтыру орындары қажеттi құжаттар тiзбесi және оларды толтыру үлгiлерi бар стендтермен жарақталады). Ғимараттар дене мүмкiндiктерi шектеулi адамдардың кiруiне арналған пандусы бар кiреберiспен жабдықталған;
      2) порталда – «жеке кабинетте».

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбi

      11. Мемлекеттiк қызметтi алу үшiн мемлекеттiк қызметтi алушы мынадай құжаттарды тапсыруы қажет:
      1) Орталыққа жүгiнген кезде:
      қорғаншылықты (қамқоршылықты) тағайындау туралы жергiлiктi атқарушы органдар шешiмдерiнiң көшiрмесi;
      мынадай:
      мемлекеттiк қызметтi алушының (қорғаншының (қамқоршының) жеке басын растайтын құжаттың
      баланың туу туралы куәлiгiнiң (2007 жылғы 13 тамызға дейiн туылған жағдайда);
      тұрғылықты жерiнен анықтаманың деректерi.
      Мемлекеттiк электрондық ақпарат ресурстары болып табылатын мәлiметтердi уәкiлеттi орган тиiстi мемлекеттiк ақпараттық жүйелерден Халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесi арқылы электрондық цифрлы қолтаңбамен қол қойылған электрондық құжаттар нысанында алады.
      Салыстырып тексеру үшiн құжаттардың түпнұсқалары көшiрмелерiмен қоса берiледi, кейiн олар өтiнiш берушiге қайтарылады;
      2) порталда:
      электрондық цифрлы қолтаңбамен қол қойылған электрондық құжаттар нысанындағы сұраныс;
      қорғаншылықты (қамқоршылықты) тағайындау туралы жергiлiктi атқарушы органдар шешiмдерiнiң көшiрмесi – сканерленген көшiрме түрiнде электронды сұранысқа тiркеледi;
      мынадай:
      мемлекеттiк қызметтi алушының (қорғаншының (қамқоршының) жеке басын растайтын құжаттың
      баланың туу туралы мәлiметтерi (2007 жылғы 13 тамызға дейiн туылған жағдайда) не анықтама сканерленген көшiрме түрiнде электрондық сұранысқа тiркеледi;
      тұрғылықты жерiнен мәлiметтер не анықтама сканерленген көшiрме түрiнде электрондық сұранысқа тiркеледi.
      Мемлекеттiк электрондық ақпарат ресурстары болып табылатын мәлiметтердi уәкiлеттi орган тиiстi мемлекеттiк ақпараттық жүйелерден Халыққа қызмет көрсету орталығының ақпараттық жүйесi арқылы электрондық цифрлы қолтаңбамен қол қойылған электрондық құжаттар нысанында алады.
      12. Мемлекеттiк қызметтi алу үшiн бланкiлер Орталықтарда күту залындағы арнайы бағандарда не Орталық консультантында болады, сондай-ақ «Орталық» РМК www.con.gov.kz интернет-ресурсында орналасады.
      Портал арқылы мемлекеттiк қызмет алу үшiн электрондық сұраныс нысанын толтыру қажет.
      13. Мемлекеттiк қызметтi алу үшiн қажеттi құжаттарды тапсыру:
      1) Орталыққа жүгiнген кезде – Орталықта құжаттарды қабылдау операциялық залда «кедергiсiз» қызмет көрсету арқылы жүзеге асырылады;
      2) порталда – электрондық құжатты қабылдау мемлекеттiк қызметтi алушының «жеке кабинетiнде» жүзеге асырылады.
      14. Орталықта барлық құжаттарды қабылдаған кезде мемлекеттiк қызметтi алушыға:
      1) Орталыққа өтiнiш бiлдiрген кезде – тиiстi құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат берiледi, онда:
      сұраныстың нөмiрi мен қабылданған күнi;
      сұратылған мемлекеттiк қызметтiң түрi;
      қоса берiлген құжаттардың саны мен атаулары;
      құжаттарды беру күнi (уақыты) мен орны;
      құжаттарды ресiмдеуге өтiнiштi қабылдаған Орталық қызметкерiнiң тегi, аты, әкесiнiң аты;
      мемлекеттiк қызметтi алушының тегi, аты, әкесiнiң аты, оның байланыс деректерi;
      2) портал арқылы жүгiнген кезде мемлекеттiк қызметтi алушыға порталдағы «жеке кабинетiне» немесе электрондық поштаға мемлекеттiк қызметтi ұсыну үшiн сұраныстың қабылданғаны туралы ескертпе-хабарлама мемлекеттiк қызмет нәтижесiн алу күнi мен уақыты көрсетiле отырып жiберiледi.
      15. Мемлекеттiк қызметтi алушыға дайын құжаттарды берудi;
      1) Орталыққа жүгiнген кезде – Орталық қызметкерi «терезелер» арқылы қолхатта көрсетiлген мерзiмде күн сайын жүзеге асырады.
      Анықтама берiлген күнiнен бастап 1 (бiр) ай жарамды.
      Егер мемлекеттiк қызметтi алушы құжаттар алуға мерзiмiнде бармаған жағдайда Орталық олардың бiр ай сақталуын қамтамасыз етедi, кейiн оларды уәкiлеттi органға тапсырады;
      2) порталдағы «жеке кабинетте» – сұранысты өзi жiберген кезде.
      16. Орталық мемлекеттiк қызметтi алушы осы стандарттың 11-тармағында көрсетiлген құжаттар пакетiн толық ұсынбаған жағдайда құжаттарды қабылдаудан бас тартады.
      Құжаттарды қабылдаудан бас тартқан кезде Орталық қызметкерi мемлекеттiк қызметтi алушыға жетiспейтiн құжаттарды көрсете отырып қолхат бередi.
      Уәкiлеттi орган Орталықтан түсетiн құжаттарды ресiмдеуде кеткен қателердi анықтаған кезде құжаттар пакетiн алғаннан кейiн үш жұмыс күнi iшiнде оларды жазбаша негiздемесiмен бiрге Орталыққа қайтарады.
      Құжаттар пакетiн алғаннан кейiн Орталық бұл туралы мемлекеттiк қызметтi алушыны бiр жұмыс күнi iшiнде ақпараттандырады және уәкiлеттi органның қайтару себебi туралы жазбаша негiздемесiн бередi.
      Портал арқылы жүгiнген кезде мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауапты мемлекеттiк қызметтi алушы порталдағы «жеке кабинетiнде» электрондық құжат түрiнде алады.

3. Жұмыс қағидаттары

      17. Уәкiлеттi орган мамандары мен Орталық қызметкерiнiң мемлекеттiк қызметтi алушыға қатысты iс-қимылы мына қағидаттарға негiзделедi:
      1) адамның конституциялық құқықтары мен бостандықтарын сақтау;
      2) қызметтiк мiндетiн атқару кезiнде заңдылықты сақтау;
      3) мемлекеттiк қызметтi алушылармен жұмыс кезiнде сыпайылық таныту;
      4) көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет туралы толық ақпарат беру;
      5) өтiнiштердi қарау кезiнде лауазымды тұлғалар қызметiнiң ашық болуы;
      6) мемлекеттiк қызметтi алушы құжаттарының сақталуын қамтамасыз ету;
      7) мемлекеттiк қызметтi алушы құжаттарының мазмұны туралы ақпаратты сақтау және құпияда ұстау.

4. Жұмыс нәтижелерi

      18. Мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижелерi осы стандартқа 4-қосымшаға сәйкес сапа және тиiмдiлiк көрсеткiштерiмен өлшенедi.
      19. Уәкiлеттi органның қызметi бағаланатын мемлекеттiк қызметтiң сапа және тиiмдiлiк көрсеткiштерiнiң нысаналы мәндерi жыл сайын Қазақстан Республикасы Бiлiм және ғылым министрiнiң тиiстi бұйрығымен бекiтiледi.

5. Шағымдану тәртiбi

      20. Орталық қызметкерiнiң әрекетiне (әрекетсiздiгiне) шағымдану тәртiбiн түсiндiру және шағым дайындауға көмек көрсету үшiн мемлекеттiк қызметтi алушы мекенжайлары мен телефондары осы стандартқа 2-қосымшада көрсетiлген Орталық басшылығына жүгiнедi.
      Сондай-ақ, Орталық қызметкерiнiң әрекетiне (әрекетсiздiгiне) шағымдану тәртiбi туралы ақпаратты «Электронды үкiметтiң» сall-орталығының ақпараттық-анықтамалық қызметiнiң 1414 телефоны арқылы алуға болады.
      21. Көрсетiлген мемлекеттiк қызмет нәтижелерiмен келiспеген жағдайда шағым мемлекеттiк қызмет көрсететiн жердегi уәкiлеттi орган басшысының атына немесе әкiмдiкке демалыс және мереке күндерiн қоспағанда, жұмыс күндерi сағат 13.00-ден 14.00-ге дейiн түскi үзiлiспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейiн берiледi. Уәкiлеттi органдар басшыларының мекенжайлары мен телефондары осы стандартқа 1-қосымшада көрсетiлген.
      Уәкiлеттi органдардың әрекетiне (әрекетсiздiгiне) шағым 010000, Астана қаласы, «Министрлiктер үйi» әкiмшiлiк ғимараты, 11-кiреберiс мекенжайы бойынша Қазақстан Республикасы Бiлiм және ғылым министрлiгiнiң Балалардың құқықтарын қорғау комитетiне демалыс және мереке күндерiн қоспағанда, жұмыс күндерi сағат 13.00-ден 14.30-ға дейiн түскi үзiлiспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейiн берiледi.
      22. Орталық қызметкерi дөрекi қызмет көрсеткен жағдайларда шағым Орталық басшысының атына немесе Орталық қарамағындағы «ХҚКО» РМК-ге берiледi. Орталық басшыларының мекенжайлары мен телефондары осы стандартқа 2-қосымшада көрсетiлген. «ХҚКО» РМК мекенжайы: 010000, Астана қаласы, Республика даңғылы, № 43 «а» үй, телефоны: 8(7172)94-99-95, интернет-ресурсы: www.e.gov.kz.
      Порталда – сall-орталығының (1414) телефоны бойынша.
      23. Көрсетiлген мемлекеттiк қызмет нәтижелерiмен келiспеген жағдайда мемлекеттiк қызметтi алушы заңнамада белгiленген тәртiппен сотқа жүгiнуге құқылы.
      24. Шағымда мемлекеттiк қызметтi алушының тегi, аты, әкесiнiң аты (жеке басын куәландыратын құжатта бар болған жағдайда), пошталық мекенжайы, күнi көрсетiледi. Шағымға мемлекеттiк қызметтi алушы қол қоюы тиiс. Шағым беру кезiнде субъектiнiң атауы немесе лауазымы, iс-қимылына шағым түсiрiлетiн лауазымды тұлғаның аты-жөнi, шағымдану себептерi мен талаптары көрсетiледi.
      Қажет болған жағдайларда мемлекеттiк қызметтi алушы шағымға уәкiлеттi органның мемлекеттiк қызметтi сапасыз көрсеткенiн растайтын құжаттарды қоса бередi.
      25. Мемлекеттiк қызметтi алушыға шағымның қабылдану күнi мен уақыты, шағымды қабылдаған адамның тегi мен аты-жөнi көрсетiлген талон берiледi.
      Шағымды қарау нәтижелерi туралы өтiнiш берушiге жазбаша түрде пошта арқылы хабарланады.
       26. Мемлекеттiк қызметтi алушы порталынан электрондық өтiнiш жiберiлгеннен кейiн «жеке кабинеттен» өтiнiштiң мемлекеттiк органда пысықталу барысында жаңартылатын өтiнiш туралы ақпарат (жеткiзiлуi, тiркелуi, орындалуы туралы белгiлер, қаралуы немесе қаралудан бас тарту туралы жауап) қолжетiмдi болады.

Яндекс.Метрика
Карта сайта: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]
© 2008-2012 Образовательная сеть «Lis-edu.kz»
Дизайн и разработка Ormicon SFG.
Все права на размещенные материалы принадлежат лицам и организациям их разместившим.
История Интернета в Казахстане Интересные факты о бритвах Необычные идеи для бизнеса Интересные факты о студентах
pID:
Пароль:


Забыл пароль
Регистрация
 Вход